dinsdag 18 november 2014

op de catwalk...

2 weken geleden liep ik op de catwalk op de boekenbeurs. Ik weet het, niet logisch, maar WTC uitgeverij en het Femma naaiboek hadden een wedstrijd uitgeschreven. Je moest een foto van een creatie insturen en stemmen ronselen.
Dat ronselen heb ik niet gedaan. Maar ik heb wel gewonnen. De jury had me namelijk uitgekozen als één van de winnaars. Ik was bij de 5 gelukkigen. En trots dat ik was!

Maar dan kwam ik op de catwalk terecht. Ben ik iets minder fan van. Zenuwen dat ik had toen ik er stond te wachten. Maar dan was het mijn beurt en in mijn hoofd draaide ik een knop om.

Ik stond er en schudde met mijn kont! Even een pose aannemen, een draai en verder wandelen. Of dat het op iets leek, daar spreken we ons niet over uit, maar het was zeker een heel leuke ervaring.

Hierbij gewoon wat foto's van mij en de andere deelneemsters.
Sommigen van hen droegen ook echte pareltjes!


een paar laatste aanwijzingen krijgen
De jury: Lize Feryn  (actrice),
Gonda François (schrijfster femma boek)
 en Mme ZsaZsa













een babbeltje doen tegen de zenuwen












3 toffe madammen en ik
alle deelneemsters (van sessie 1)













En waarvoor deden we het? 
Voor de ervaring én de boekenbon van €100. 






2 opmerkingen:

  1. Dat zal vast een super ervaring geweest zijn. Ik doe het je zeker niet na hoor

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was super zenuwachtig, maar het was geweldig leuk om te doen.

      Verwijderen