zondag 9 november 2014

een 2 maanden oude prins...

2 maanden geleden is een kleine man geboren, Wannes genaamd. Maar de tijd was er niet om eens te gaan zien. Ondertussen is dat vandaag gebeurd. Een schatje, dat kunnen we wel zeggen!

Je gaat uiteraard niet zonder cadeau naar een nieuw leven kijken. Dus naast het gekochte cadeau was er ook het zelfgemaakte. Even kijken in de kast naar een leuk stofje en we konden verder. Het is een gevuld pamperzakje geworden. Mijn man blijft het vreemd vinden dat ik pampers en vochtige doekjes in huis heb, maar geen baby. Maar voor momenten zoals nu is dat dus nodig. 

Patroon is het alom gekende pamperzakje zonder biais van Eloleo. Ik en biais gaat echt niet goed samen. Dit is uiteraard niet de eerste keer dat ik dat maakte, dat kan je hier en hier  zien. 

Hopelijk gaan zij er ook zoveel plezier mee hebben. 

Stof is, typisch ik, van het stoffenspektakel.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten