woensdag 12 november 2014

mijn metekindje is al 2 jaar...



Regelmatig heb ik hier al eens iets geplaatst over mijn metekindje. Zo leuk om meter te zijn van een kleine deugniet. En wees maar zeker, deugnieterij is zijn kunst om direct daarna zo schattig te kijken dat je toch niet boos kan zijn.

Ondertussen is deze kleine man al 2 jaar, na de paasvakantie gaat hij naar school. Hij wordt echt te snel groot!

We hebben voor hem een pj gekocht en een leesboekje. Maar ik kan echt niets geven zonder ook iets zelfgemaakt. Omdat het kleine ventje graag op muren kleurt, heb ik er maar kleurpotloden extra voor gekocht en een pennenzakje gemaakt.

PS: Over een paar maanden vind je dit stofje nog eens terug op de blog, want ik ben aan nog een groot project bezig.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten