woensdag 11 december 2013

een rokje, voor mezelf...

Ooit in een ver verleden ben ik aan dit rokje gestart. Begin dit jaar is het dan ook eindelijk afgewerkt. Ondertussen is het ook al heel vaak gedragen. Wassen gaat dus, want daar had ik wat schrik voor.
Het zit ook zo geweldig, volledig op mijn lichaam gemaakt. En dus wel goed voor mijn lichaamsvorm.

Mijn 'fotograaf' vond dat ik een beetje schattiger op de foto moest staan, dit is dus het resultaat. Achja, er bestaan zoveel slechtere foto's van me.

Deze rok heeft 4 stolpplooien, 2 aan de voor- en 2 aan de achterzijde. En uiteraard een blinde rits. De eerste ooit en ben er best trots op.



De stof is eigenlijk een mantelstof, maar ik vond ze o zo mooi. Met een zwarte voering, tegen het prikkelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten