zondag 19 januari 2014

we zitten niet echt stil...

Maar we hebben te weinig tijd om van alle werkjes een foto te maken en er dan ook nog eens een blog bericht over te schrijven :-)

Maar vandaag is de dag dat ik alle kleedjes en stukken al ga laten fotograferen door mijn ventje. Daarna komen er blog-berichtjes van. Dus nog even geduld!


Ik heb trouwens een online winkeltje gevonden waar ik heel veel leuke stofjes gekocht heb. Nee, ik maak reclame omdat ik tevreden ben, niet omdat ik er iets voor krijg. Maar ben zeer tevreden van zowel de stof als de service. En het is zeer slecht voor de portemonnee ;-)
Allemaal tricot van fragile trouwens.


En ondertussen heb ik al een lijstje gemaakt om deze stofjes te verwerken.

Want mijn kerstcadeau bestond uit een boek. En niet zomaar een boek, maar een super leuk naaiboek, nl Droomjurken. En daar stonden 2 jurken in die ik wel eens testen wil. Spijtig genoeg zal ik alle patronen moeten vergroten, want het is maar voor smalle dames vind ik. Maar ik zal zeker laten weten wat ik er van vond!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten