dinsdag 16 februari 2016

Emma jurk uit LMV ...

Weeral een jurk uit LMV. In 2014 met Kerstmis gedragen, tijdens Pasen 2015 een foto getrokken en nu eindelijk op de blog.

Ik zou volgende keer een maatje kleiner maken. Zeker als ik het, zoals nu, in punta do roma maak. Het zou een aansluitend kleedje moeten zijn, maar ik heb al extra ingenomen en vind het aan mijn taille nog wat groot zitten.

Zakken wil ik ook erin volgende keer. Niet zo moeilijk en vind ik altijd handig.

De rug vind ik trouwens wel leuk. Bij mij komt mijn BH niet piepen, maar wel soms mijn panty als ik er 1 onder draag.


Trouwens ik heb hier knoopjes gebruikt die ouder zijn dan ik. Vind ik wel leuk om mijn hele grote doos knopen aan te spreken. Binnenkort zal ik eens een foto van mijn doos posten.

2 opmerkingen:

  1. Leuk kleedje ook mijn favourite tijdschrift ook leuk om voor de kleinkinderen te breiem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, mooi kleedje. ik zou het ook willen maken in punta di roma. is het dan nodig om de blinde rits erin te maken?

    BeantwoordenVerwijderen