dinsdag 23 februari 2016

een jarige meid...

Een lieve schat was jarig. Dat vraagt voor een cadeau. En al heel lang geleden heb ik voor haar een rokje gemaakt. (Hier kan je dat exemplaar nog eens bekijken, het is uit mijn begin jaren) Daar is ze echt uitgegroeid en dan nog wou ze het dragen. Dat vroeg dus voor een nieuw exemplaar.

Maar ondertussen kan ik beter dan het rokje. Dus op zoek naar een nieuw exemplaar. En dan kwam ik uit op een kleedje, daar ging ze zeker ook verzot op zijn.

Het werd de Candy jurk uit La Maison Victor, editie 1 lente 2014.

Het werd een waar succes, zelfs het K3 kleedje ging uit en dit ging en bleef aan. Dat is echt een super compliment!

De rode stof is een lekker zachte sweaterstof. De grijze hartjesstof is een baby-rib, die dus ook heerlijk zacht is.



Trouwens, deze stof is nog al eens verwerkt geraakt in dit kleedje. Ik heb nog stof over, dus er zal ooit nog wel iets van gemaakt worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten