zondag 19 oktober 2014

versie 1 van de test, test...



2 weken geleden had ik al gemeld dat ik een versie 1 had gemaakt van de leuke Charles pants, maar dat de foto's verdwenen waren. Ondertussen zijn deze terug onder de levenden gekomen en kan ik ze met enige fierheid laten zien.

Deze Charles is een leuk shortje. Na het 1e testpatroon is het patroon nog wat versmalt, wat eigenlijk wel nodig was. Maar verder zat het al super goed ineen!

Mijn schattig kijkend nichtje is weeral het model. Meestal is ze wel eerder een Bengel (met een hele grote B ;-) ) dan een engel. Maar model staan, dat doet ze nog graag zolang de grote broer niet in de buurt is.

Een paar leuke aan-foto's:





En een paar details van hoe de broek eruit ziet, niet aan de poep van mijn nichtje:















Versie 2 kan je hier nog eens gaan bekijken.
Bedankt Compagnie M. dat ik testen mocht.

Stof is een dikker linnen met katoenen zakken. Allen van het stoffenspektakel.

2 opmerkingen: