dinsdag 7 oktober 2014

test test...

Ook ik was tester van het nieuwe patroon van Compagnie M., de Charles pants. Versie 1 was nog iets te breed, maar versie 2 was perfect. En de werkbeschrijving van Marte is ook perfect.

Nieuw voor mij was een knoopsgaten-elastiek in de tailleband. Maar eigenlijk ging dit zeer vlot. Zoals gezegd, een goede werkbeschrijving doet veel. De omslag is ook iets anders dan het patroon, gemaakt op de groei ;-)

Mijn nichtje van 2.5 jaar heeft hier wel de versie van 5 jaar aan. Dus meet zeker je kindje op voordat je aan het patroon begint. Zij is natuurlijk wel een heel grote voor haar leeftijd, dat wil ik toegeven :-)

Hierbij krijgen jullie mijn versie 2. Versie 1 is even zoek, oeps, waar zijn de foto's?



















Wie zegt dat een broek alleen maar kan aan de benen is toch wel mis ;-)
Plopperdeplop :-D

1 opmerking: