woensdag 6 augustus 2014

een smartphone tasje...

Voor de stiefmama of plusmama of hoe dat het ook genoemd word tegenwoordig.


Ze belde iets na half 3, ik heb een nieuwe gsm, heb jij een zakje liggen. Natuurlijk, eerste vraag, welke gsm heb je? Bleek dat dezelfde te zijn als ik. Maar nee, ik had geen zakje liggen. Om half 5 ging ik naar hen om te eten. Natuurlijk kan ik op die tijd wel eentje maken. Dus voordat ik me naar mijn ouders rep, heb ik snel nog even een zakje gemaakt. Mijn eigen tutorial even boven gehaald en gestart.


Ik ben tevreden en mijn restjes doos is dan ook weeral een beetje minder vol.












En gebruik gemaakt voor de 2e maal van mijn nieuwe labeltjes. Het eerste staat er nog niet op, dat is ook een cadeau voor een schatje, maar ze krijgt het pas dinsdag :-)







Geen opmerkingen:

Een reactie posten