donderdag 31 juli 2014

mijn excuses...

Dat het hier zo stil is! Laatste weken school, trouwen, een huwelijksreis, Sfinks festival, ... Ik had het een beetje te druk met andere dingen dan naaien. En dat is goed, want het was een prachtige maand! Maar nu gaat mijn man (klinkt nog steeds vreemd maar goed in de oren) terug werken, dus kan ik terug beginnen naaien (en andere mindere leuke dingen zoals deuren schilderen enzo).

Wat heb ik al gedaan? 2 Kleedjes uitgeknipt. Dat gaat er dus nog eerst gebeuren. Samen met nog een ander project dat al geknipt ligt te wachten. Geef me nog even de tijd, het komt wel :-)


Oja, vanaf nu ga ik ook mijn werkjes met een ander labeltje afwerken. Bij iedereen uniek heb ik ze nu besteld. Ik ga nog zien wat de toekomst brengt, maar van de kwaliteit en de druk ben ik al zeer tevreden.

1 opmerking:

  1. Proficiat met je huwelijk!
    Je labeltjes zijn heel tof geworden.
    Geniet nog van vakantie. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen