vrijdag 13 juni 2014

teveel...

Ik ben met teveel projecten tegelijk bezig en niets geraakt af!
hier klikken voor een rechtstreekse link



Maar nu heb ik een deadline voor 1 project. Ik doe namelijk mee met de wedstrijd van Zonen09.
Ken je deze niet? Onder de prent klikken en je komt er wel.



Mijn 1e testversie van de Ole is af. Nu voor 'echt'. Beetje stress, maar de eerste ging al goed. Binnenkort (na mijn knopen erop te naaien) komt het wel online. En uiteraard ook de afgewerkte 'echte' versie.
Ik maak hierbij gewoon 2 jongetjes tevreden.

Verder kan ik ook mezelf 4x blij maken, mijn getuige en een meisje, als ik eindelijk eens alles afwerk.

Zei ik daar niet getuige? Ja hoor, nog 2 weken en 1 dag en ik trouw :-D En nee, ik heb geen stress, maar echt niet. Als het juist is, dan is het juist!

Zo, nu zijn jullie even up-to-date.

Zoen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten