zondag 11 mei 2014

gewonnen...




Het gebeurt nooit, maar nu was het zover!

Ken je al die 'give-aways' op facebook? Ik doe wel eens mee, maar win nooit.

Maar nu dus wel :-) en niet zomaar iets, nee hoor, ik heb 4 patronen gewonnen van Straight Grain  samen met Mon depot eigenaar Katelijne.
- Het Lua patroon is een slaapzak voor kindjes.
- De Bubble dress is een schattig jurkje.
- De Hanami is een topje en een kleedje, wat langer of wat korter dus. Maar ook met verschillende afwerkingen voor mouwtjes en lijfje.
- De Tiny jurk, mijn grote favoriet. Hierbij heb je ook verschillende afwerkingen in mouwdeel, rokdeel en halsdeel. Deze ga ik ooit zeker maken.

En dat wou ik jullie toch graag even melden, dat ik zeer blij ben :-D
Nu nog een kindje zoeken om op te testen, iemand een idee?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten