vrijdag 1 november 2013

terug van weg geweest...

Ja het is lang stil geweest op deze blog.

Zomervakantie = echt vakantie geweest
Begin schooljaar = zeer druk en ineens ook voltijds geschiedenis ipv PO, zeer vermoeiend
Relatie = verhuis, want vriend is bij me komen inwonen
...

Misschien even te druk om te bloggen en te naaien.
Maar we zijn terug en hoe :-)

Ben al paar weken terug in actie geschoten en geniet ervan. Misschien daarom dat ik toch eens terug hier iets zetten moet. Mijn tante had zelfs al geklaagd ;-) Altijd leuk!

Lieve vrienden, laat zeker ook af en toe eens een berichtje achter als je iets gelezen hebt, ik weet graag wat jullie denken.



PS: Extra persoon, meubels en materiaal in mijn appartement, dat was stress! Maar 1 groot voordeel, een hele boekenkast, met glazen deuren, vol naai-spulletjes! Oja, I like!
schap 1 = blikken dozen met knopen, ritsen, biais lint, ...
schap 2 = badstof en info-boeken
schap 3 = katoenen stof
schap 4 = kinderstof (en ik heb er zelf nog geen :-) ) en vlieseline, meerdere soorten
schap 5 = fleece dekentjes van ikea :-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten