zaterdag 16 november 2013

En nog een kindje is geboren...

En ook hiervoor een pakketje gemaakt.

Geen uiltje zoals bij de vorige kaartjes, maar een giraf. Joepie, moeten we eens geen uil maken. Met wat hulp heb ik een giraf in blogland gevonden.
Misschien moet ik toch eens zelf diertjes gaan ontwerpen, als PO leerkracht moet dat toch niet zo heel moeilijk zijn?!?




In dit pakket dus weeral een wikkeldeken. Ondertussen een echte hit!
Een giraf en al een geluk heeft zij me hier mee geholpen!
Een pamperzakje, zeer gekend in blog-land!




De mama was zeer blij en ik ook. Spijtig dat de kleine meid nog iets te klein is om goed in het wikkeldeken te passen. Voldragen baby en maar 47cm groot, kom je niet meer vaak tegen. Maar ik was zeer blij dat ik deze kleine schat vast nemen mocht. Een genot was het :-D

Hierbij wééral een dikke 'dankjewel' aan mijn geweldige vriend voor de leuke foto.

Update: Zelfs de vroedvrouw is fan van het wikkeldeken. Wat een geweldig compliment!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten