vrijdag 19 september 2014

rok op mijn maat...



We volgen nog steeds afstandsonderwijs en dat gaat traag. Ik moet niet, ik mag. Wat er dus voor zorgt dat ik maar raar of zelden iets maak. Maar dit was weeral zo'n moment dat ik er wel in vloog.

We moesten een rok met deelnaden maken. Normaal ook 1 extra op de heupen, maar dat gaat en mag echt niet met mijn lijfje.

We namen dus terug ons basispatroon en pasten hier en daar wat aan. Vooral aan de voorzijde zat het iets te los. Dus alles opnieuw opmeten.

Er zit een zichtbare rits in en een roksplit met onderslag achteraan.
De tailleband is verstevigd met tailleband vlieseline, wat voor mij de eerste keer was dat ik dit gebruikte. Wel zeer handig, maar dit maakt de taille wel heel zwaar.
De zoom is weeral onzichtbaar. Sinds ik dat gevonden heb op mijn machine, pas ik het graag toe.

Toch geweldig, zo'n sexy secretaresse look ;-)
Dit was trouwens de 2e reeks foto's van de shoot met mijn man.

PS: Ga zeker ook eens naar mijn facebook-pagina!


3 opmerkingen:

  1. Wauw staat je echt voorbeeldig! en dat blousje past ook helemaal met die losse knoopjes! maakt het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Onder vrouwen gesproken vraag ik me eigenlijk wel eens af welke CUP-maat jij hebt. Sorry voor de misschien iets te persoonlijke vraag maar jij staat nu eenmaal zo mooi met jou creatieve creaties! ;-)

      Verwijderen