woensdag 19 februari 2014

we snotteren er soms op los...

Een valling, iedereen maakt het wel eens door. En daarom maakte ik een omkeerbare zakdoekendoos.
Helemaal niet zo moeilijk! We nemen een lege doos, plooien deze open, maken een patroon hiervan, nemen dit 2x over op stof, stikken en klaar :-D
Ik kan een betere uitleg geven indien gevraagd hoor.



Misschien niet volledig goed gefotografeerd. De blauwe stof en de groene stof horen bij elkaar. En dus de appeltjes stof en de gele bloemen stof horen ook bij elkaar.
De groene/blauwe stof is trouwens afgewerkt met gouden stiksel. Mooi, maar niet zo makkelijk.

1 geef ik aan een vriendin, zij geeft me zomaar een bongo bon, ik geef haar een zakdoekdoos!
De andere, voor mezelf? Of zou ik er toch nog iets leuker mee doen?!

Aja, mijn vriendje heeft zich even uitgeleefd :-D




Geen opmerkingen:

Een reactie posten