dinsdag 6 september 2016

Janneke voor ons baby meisje, eindelijk!

Lang geleden, eind oktober 2014,  heb ik een stoffenpakket gewonnen om een Janneke te maken!
Ik moest al ver terug om het blogbericht erover te vinden, maar hier kan je het terugvinden als je wilt. 

In mijn hoofd had ik altijd dat ik dat patroon en die stof ging gebruiken als ik zelf een klein meisje ging hebben. Eindelijk komt dat kleine meisje er, dus heb ik op naaiweekend 2 het Janneke gemaakt.

Met een goede handleiding ging het eigenlijk als vanzelf en het mooie kleedje was dan ook in een wip klaar. In het pakket zat een stukje gebroken-witte paspel maar ik vind de rode paspel er fleuriger uitzien.

Bedankt Sisko by Mieke en Bellelien voor het patroon en mijn stof.


PS: Er komt zeker nog een foto waar mevrouw het kleedje aan heeft, maar dat zal nog even moeten wachten omdat mevrouw liefst nog een kleine 2 maand in mijn buik moet zitten.

1 opmerking:

  1. nu vind ik het nog extra leuk voor jou dat het een meisje wordt ;-) want allé zeg nu zelf een jongen dat kan ook wel schattig zijn maar niet in een janneke :-p

    BeantwoordenVerwijderen