zaterdag 13 september 2014

een jurk voor mezelf...


De june dress van La Maison Victor. En blij dat ik ermee ben. Ok, wel 3 verschillende maten gebruikt en de halslijn al een beetje verlaagd.
Volgend kleedje gaat nog een maatje kleiner zijn, ze zit te los.
Wel zeer tevreden met het resultaat! Het mag er wezen, al zeg ik het zelf.
Zeker met de blauwe trouwschoenen eronder.

Oja, ik ga vals spelen trouwens. Ik heb 5 verschillende kleedjes of rokjes gemaakt deze grote vakantie. Ik ga ze niet direct tonen, nu het schooljaar weeral gestart is, heb ik iets minder tijd om te naaien. Maar ze komen allemaal wel op de blog. Daarvoor heb ik samen met mijn man een middagje shooten gedaan. Ik sta niet graag op foto, weet nooit hoe ik me moet gedragen, dus van over de 60 foto's zijn er 15 foto's toch goedgekeurd. Hierbij krijg je er al 4 van de 15.
Bedankt lieve PhotoChemistry!


duidelijk een voorbeeld van:
we zijn het beu ;-)

2 opmerkingen:

  1. De jurk staat je prachtig! Het maakt me heel nieuwsgierig naar je andere creaties :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hééééééééééééééééél sexy!
    Ik naaien vrouw?

    BeantwoordenVerwijderen