zondag 28 augustus 2016

grote veranderingen!

Het is wat stil geworden sinds eind februari. Ik was nochtans echt van plan om terug minstens elke week iets te posten. Maar niet altijd even gemakkelijk.

Het was druk thuis. In juli 2015 zijn we verhuisd en we hebben wel het een en ander laten doen maar toch ook zelf hard gewerkt.



Maar de grootste verandering is toch wel bij mij. Meer bepaald in mijn buik. Daar zit sinds januari een klein meisje in. Uitgerekend dus voor eind oktober.


Nee, het is niet de gemakkelijkste zwangerschap, al veel problemen gehad en nog steeds. Maar alles geef je op voor dat kleine wezentje waar je volledig verantwoordelijk voor bent.

Na de 5 maand vermoeidheid waar ik amper iets gedaan heb behalve gaan werken, zijn de maanden met plat liggen gestart. Dus nee, ik heb nog niet super veel genaaid voor mevrouwtje maar wel al iets en nog meer grotere plannen onderweg.


De volgende weken krijgen jullie te zien wat er al gemaakt is.
Ik heb trouwens ook een nieuw speelgoedje gekregen voor mijn verjaardag, een silhouette cameo. Plat liggen en naaien gaat moeilijk, maar plat liggen en cameo gaat pakken beter. Ook daar ga je af en toe wel eens iets van zien. Nog niet alles, want ik maak uiteraard ook een hoop voor mevrouwtje en daar moet nog veel geheim over blijven.

Dus geef het even en af en toe lees je hier terug wat ik gemaakt heb!

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd met de zwangerschap! En naaien voor meisjes is zoooo leuk ;-). Jammer dat je plat moet liggen maar inderdaad voor zo'n wondertje geef je alles op.

    BeantwoordenVerwijderen